Telefonsupport
StängtÖppnar idag kl. 08:00
Vardagar 08:00 - 17:00 CET
Hjälpcenter artiklar
Visar 8 artiklar i kategorin Felsökning och support
Felsökning och support(8 artiklar)
Hur skapar jag ett supportärende till Bemlo?
För att kontakta support klickar du på knappen i det övre högra hörnet eller i menyn till vänster, fyller i formuläret med kontaktuppgifter och bifogar gärna en skärmdump vid tekniska problem för snabbare hjälp.
Information dyker inte upp i Bemlo
Om informationen inte syns direkt efter en handling, uppdatera sidan och kontakta Bemlo Support om problemet kvarstår.
Saker ser konstiga ut i Bemlo
Om Bemlos hemsida ser konstig ut kan du testa att ladda om sidan, starta om webbläsaren, kontrollera att den är uppdaterad – och om problemet kvarstår, kontakta Bemlo Support.
Jag får inte notifikationer till min mail
Om du inte får e-postnotifikationer, kontrollera att de är aktiverade i dina inställningar, att mejlen inte hamnat i skräpkorgen och att rätt typ av notifikation är vald – annars kontakta Bemlo Support.
Kan jag få teknisk support av Bemlo?
Innan du kontaktar Bemlo Support bör du först gå igenom hjälpartiklarna, och om problemet kvarstår kan du skicka en förfrågan med en tydlig beskrivning och gärna skärmdumpar för snabbare hjälp.
Jag hittar inte ett avrop som jag letar efter
Om du inte hittar ett avrop kan det bero på filter, behörighet, att sista svarsdag passerat eller att du söker med fel inställningar – kontrollera detta eller kontakta Bemlo för hjälp.
Problem med att skicka presentationer
Artikel som går igenom vad man ska kolla efter ifall man har problem att skicka in presentationen
Problem med bifogade filer
Hur du går tillväga om det är problem med bifogade filer