Bemlo
    Artiklar

Telefonsupport

Stängt

Öppnar idag kl. 08:00

Vardagar 08:00 - 17:00 CET

Hjälpcenter artiklar

Kategori: Felsökning och support
Rensa alla filter

Visar 8 artiklar i kategorin Felsökning och support

Felsökning och support(8 artiklar)

Hur skapar jag ett supportärende till Bemlo?

För att kontakta support klickar du på knappen i det övre högra hörnet eller i menyn till vänster, fyller i formuläret med kontaktuppgifter och bifogar gärna en skärmdump vid tekniska problem för snabbare hjälp.

30 juni 2025Läs mer →

Information dyker inte upp i Bemlo

Om informationen inte syns direkt efter en handling, uppdatera sidan och kontakta Bemlo Support om problemet kvarstår.

30 juni 2025Läs mer →

Saker ser konstiga ut i Bemlo

Om Bemlos hemsida ser konstig ut kan du testa att ladda om sidan, starta om webbläsaren, kontrollera att den är uppdaterad – och om problemet kvarstår, kontakta Bemlo Support.

30 juni 2025Läs mer →

Jag får inte notifikationer till min mail

Om du inte får e-postnotifikationer, kontrollera att de är aktiverade i dina inställningar, att mejlen inte hamnat i skräpkorgen och att rätt typ av notifikation är vald – annars kontakta Bemlo Support.

30 juni 2025Läs mer →

Kan jag få teknisk support av Bemlo?

Innan du kontaktar Bemlo Support bör du först gå igenom hjälpartiklarna, och om problemet kvarstår kan du skicka en förfrågan med en tydlig beskrivning och gärna skärmdumpar för snabbare hjälp.

30 juni 2025Läs mer →

Jag hittar inte ett avrop som jag letar efter

Om du inte hittar ett avrop kan det bero på filter, behörighet, att sista svarsdag passerat eller att du söker med fel inställningar – kontrollera detta eller kontakta Bemlo för hjälp.

30 juni 2025Läs mer →

Problem med att skicka presentationer

Artikel som går igenom vad man ska kolla efter ifall man har problem att skicka in presentationen

30 juni 2025Läs mer →

Problem med bifogade filer

Hur du går tillväga om det är problem med bifogade filer

30 juni 2025Läs mer →